Superprezenty.pl korzysta z czterech głównych typów plików cookie.
Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na użycie obowiązkowych plików cookies. Możesz również zaakceptować użycie innych plików cookies. Administrator danych "Super Prezenty sp. z.o.o." Możesz zmienić swoje preferencje tutaj Polityka prywatności.
Potwierdź wybrane
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy Prezenty dla firm F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher

Regulamin akcji promocyjnej "Gwarancja Ceny”

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady i tryb przeprowadzenia akcji promocyjnej „Gwarancja Ceny” (zwanej dalej jako „Akcja”).
2. Organizatorem Akcji jest Super Prezenty Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Aleje Jerozolimskie 146 D (kod pocztowy 02-305), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000412538, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 1070021835, (dalej jako „Organizator”).

§2. ZASADY AKCJI

1. Akcja trwa w okresie od 12.07.2024 r. od godziny 00:00 do 31.08.2024 do godz. 23.59 (dalej jako „Czas trwania Akcji”).
2. Akcja jest skierowana do klientów, którzy w Czasie trwania Akcji dokonają zakupu produktu Organizatora z oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny” (dalej jako „Uczestnicy”), a następnie wskażą niższą cenę produktu identycznego u innego sprzedawcy. Oznaczenie będzie widoczne na zdjęciu głównym przedstawiającym ofertę produktu Organizatora oraz w jego opisie, który będzie zawierał również bezpośredni link do niniejszego Regulaminu.
3. Zakres produktów objętych Akcją może się zmieniać w przeciągu trwania Akcji. Dla objęcia produktu Akcją decydująca jest obecność wyżej wymienionych informacji w opisie produktu w dniu dokonania płatności.
4. Akcja polega na przyznaniu Uczestnikom (po spełnieniu warunków z pkt 3. Regulaminu) zwrotu różnicy między ceną nabytego przez Uczestnika produktu Organizatora z oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny”, a ceną produktu identycznego u innego sprzedawcy. (dalej jako „Zwrot”)
5. Produktem identycznym jest produkt o takich samych właściwościach jak produkt Organizatora z oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny” (dalej jako “Produkt identyczny”). Poprzez takie same właściwości rozumie się: a) ten sam partner wykonujący usługę, b) ten sam miesiąc/termin i/lub sezon wykonania usługi (w szczególności, jeśli cena uwarunkowana jest terminem i zależna np. od sezonu weekendowego) c) ten sam czas trwania usługi, d) ta sama liczba osób realizujących usługę d) ta sama lokalizacja wykonania usługi
6. W Akcji porównywane są wyłącznie ceny brutto produktów Organizatora z oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny” oraz Produktów identycznych u innych sprzedawców i nie będą brane pod uwagę ceny dostawy oraz fakt skorzystania przez Uczestnika z usług lub narzędzi obniżających cenę takich jak karty podarunkowe, programy lojalnościowe, kupony, kody
zniżkowe, vouchery, akcje promocyjne typu “cashback” (w których po zakupie można dostać
częściowy zwrot pieniędzy) oraz zakup w zestawie.
7. Cena produktów Organizatora z oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny” oraz porównywanych Produktów identycznych musi być wyrażona w walucie polskiej (złoty).
8. Przy porównywaniu cen nie są brane pod uwagę produkty dostępne na aukcjach internetowych.
9. Zwrot następuje w formie elektronicznej karty podarunkowej umożliwiającej zakupy na stronie Organizatora lub pod postacią gotówki przesłanej na konto wskazane przez Uczestnika.
10. Maksymalna wysokość Zwrotu w Czasie trwania Akcji dla jednego Uczestnika nie może przekroczyć 200 zł brutto dla maksymalnie trzech transakcji.

§3. ZGŁOSZENIA

1. Uczestnik może ubiegać się o Zwrot, przesyłając zgłoszenie (na adres mailowy Organizatora: [email protected]) w ciągu 168 godzin (1 tygodnia) od zakupu produktu Organizatora z oznaczeniem “Gwarancja najniższej ceny”, wskazując następujące dane („Zgłoszenie”):
a. swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres e-mail, miejsce zamieszkania, nr rachunku bankowego do Zwrotu)
b. Deklarację dotyczącą tego, czy preferowaną formą zwrotu jest zwrot gotówki czy w formie karty podarunkowej
c. nazwę sklepu innego sprzedawcy, w którym Uczestnik nabył Produkt Identyczny w niższej cenie
d. link do Produktu identycznego w sklepie innego sprzedawcy
e. zrzut ekranu z ceną Produktu identycznego w sklepie innego sprzedawcy, której okres obowiązywania obejmuje dzień zakupu produktu Organizatora lub następne 168 godzin . Zrzut ekranu powinien zawierać datę i godzinę wykonania i nie może wykazywać cech edycji.
2. Zgłoszenia przesłane w inny sposób niż w pkt 1 nie będą rozpatrywane.
3. Dane podawane w Zgłoszeniu powinny być kompletne, zgodne z prawdą i odpowiadać stanowi faktycznemu na chwilę składania Zgłoszenia. W celu weryfikacji danych wskazanych w Zgłoszeniu, Organizator w trakcie rozpatrywania Zgłoszenia może skontaktować się z Uczestnikiem w celu uzupełnienia danych uwiarygodniających podstawę do przyznania zwrotu. W razie uzasadnionych wątpliwości bądź nieścisłości w danych wskazanych w Zgłoszeniu Organizator ma prawo odmówić przyznania zwrotu, jeżeli Uczestnik ich niezwłocznie nie uzupełni.

§4. PRZYZNANIE ZWROTU

1. Niezwłocznie po otrzymaniu Zgłoszenia, Organizator dokona weryfikacji Zgłoszenia.
2. W przypadku pozytywnej weryfikacji Organizator poinformuje Uczestnika na jego adres o wyniku weryfikacji Zgłoszenia, a w przypadku pozytywnej weryfikacji przekaże kartę podarunkową lub kwotę Zwrotu na rachunek bankowy Uczestnika w terminie 10 dni roboczych od przekazania informacji Uczestnikowi.
3. W razie skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ramach zakupu produktu Organizatora z oznaczeniem “Gwarancja ceny”, Organizator nie przyzna Zwrotu, a jeśli kwota Zwrotu została już wypłacona to Organizator zwracając Uczestnikowi konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności pomniejszy je o dokonaną kwotę Zwrotu.

§5. REKLAMACJE 

1. Uczestnik może złożyć reklamacje w formie elektronicznej na adres [email protected]

2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej opis i powód reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Organizator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.

§6. DANE OSOBOWE

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do skorzystania z Akcji.
2. Organizator jest administratorem danych osobowych Uczestników w rozumieniu art. 4 pkt. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), w związku z ich udziałem w Akcji.
3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są przez Organizatora dla celów weryfikacji spełnienia warunków udziału w Akcji, wykonania obowiązków rozliczeniowych i podatkowych związanych z Akcją, a także dla celów kontaktowania się z Uczestnikami, w tym w związku ze składanymi przez nich reklamacjami.
4. Przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji Akcji, tj. wykonania umowy pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem, zawartej poprzez przystąpienie do Akcji zgodnie z Regulaminem Akcji. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników także dla celów statystycznych, archiwalnych i zapewnienia rozliczalności wykonania obowiązków Organizatora wynikających z przepisów prawa. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
5. Dane osobowe przetwarzane przez Organizatora obejmują: nazwisko i imię, miejsce zamieszkania, adres e-mail,
6. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora dla celów związanych z Akcją:
a. przez Czas trwania Akcji oraz przez 5 lat po roku zakończenia Czasu trwania Akcji - dla celów rozliczeniowo - podatkowych,
b. przez Czas trwania Akcji oraz przez 6 miesięcy - dla celów weryfikacji spełnienia warunków udziału w Akcji, kontaktowania się z Uczestnikami w związku z ewentualnymi reklamacjami oraz dla celów archiwalnych i statystycznych.
7. Dane osobowe Uczestników mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
8. Organizator zapewnia Uczestnikom realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych i uzyskania kopii danych, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawa do ich przenoszenia.
9. Uczestnik może wnieść skargę w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Organizatora do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193, Warszawa.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin Akcji jest dostępny pod adresem: https://www.superprezenty.pl/letnie-promocje.
2. Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian Regulaminu Akcji w Czasie trwania Akcji, z zastrzeżeniem, że zmiana warunków Regulaminu Akcji pozostanie bez wpływu na prawa nabyte przez Uczestników przed wejściem w życie zmian w Regulaminie Akcji oraz że zmiany nie pogorszą warunków Akcji określonych w niniejszym Regulaminie Akcji. Zmiana Regulaminu Akcji będzie komunikowana na stronie: https://www.superprezenty.pl/letnie-promocje
3. Niniejszy Regulamin Akcji podlega prawu polskiemu.