Superprezenty.pl korzysta z czterech głównych typów plików cookie.
Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na użycie obowiązkowych plików cookies. Możesz również zaakceptować użycie innych plików cookies. Administrator danych "Super Prezenty sp. z.o.o." Możesz zmienić swoje preferencje tutaj Polityka prywatności.
Potwierdź wybrane
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy Prezenty dla firm F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher
Dostawca E-Kursy Online

Voucher na kurs online – sprzedaż i obsługa klienta

Wiele lokalizacji
Nieograniczony czasowo dostęp do kursu.
1 os.
99,00
Odbierz w Klubie Lojalnościowym9,90 zł
Wybierz wariant cenowy:
Wybierz ilość
Płatność możliwa tylko przy zakupie e-vouchera
  • Cena niższa lub taka sama jak u organizatora

  • Voucher ważny 12 miesięcy od dnia nabycia

  • E-voucher w 1 minutę

  • Łatwe przedłużenie i wymiana

  • 1 minuta
  • Dostawa 1-3 dni
  • 2-3 dni robocze
  • * 0 zł dla zamówień od 149 zł
  • 1-3 dni robocze
  • * 0 zł dla zamówień od 149 zł
  • 1 dzień roboczy dla zamówień złożonych do 14:00
  • Czas realizacji: 1 godz. od złożenia zamówienia (w godzinach otwarcia punktu handlowego)

Voucher na kurs online – sprzedaż i obsługa klienta

Jeżeli Twoja bliska osoba stawia właśnie swoje pierwsze kroki w sprzedaży, kształci się w tym kierunku bądź wiesz, że chciałaby zajmować się nią w przyszłości, otwórz drzwi do poszerzenia jej wiedzy z tego zakresu. Podaruj jej voucher na kurs ze sprzedaży i obsługi klienta. Umożliwi on jej zdobycie podstaw z zakresu skutecznej sprzedaży z perspektywy psychologicznej. Co więcej, ukończenie kursu nie tylko pozwoli na rozwinięcie umiejętności oraz kompetencji osoby obdarowanej, ale może również pomóc jej w obraniu odpowiedniej ścieżki zawodowej.

Oferowany kurs może być również prezentem dla siebie samego!

Głównym celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności przygotowujących do wykonywania zawodu jako specjalista ds. sprzedaży. Tematyka kursu opiera się na informacjach dotyczących m.in.:

  • sposobów dotarcia do klienta oraz skutecznej bezpośredniej rozmowy,
  • stosowania metody komunikacji pozytywnej i jej nieoceniającego stylu,
  • reguł pozytywnego nastawienia i przyswajania nawyków skutecznego szefa sprzedaży,
  • rozpoznawania motywów klienta,
  • skutecznych technik zamykania oraz kończenia sprzedaży.

Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej i ma charakter indywidualny. Oznacza to, że możesz rozpocząć naukę w dowolnym czasie i w wybranym przez siebie tempie realizacji programu.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Szkolenia prowadzone są w trybie indywidualnym
  • Uczestnik może rozpocząć naukę w dowolnym momencie i w wybranym przez siebie tempie
  • Po każdym pozytywnie zaliczonym szkoleniu wystawiane jest bezpłatne zaświadczenie wg wzoru MEN. Dodatkowa dokumentacja płatna. Dokumenty (zgodnie z zamówieniem) wydane są przez firmę szkoleniową oraz Placówkę Kształcenia Ustawicznego (Numer RSPO: 270751)
  • Na dokumentacji nie ma zapisu o trybie i formie kształcenia
  • Po zakończeniu kursu jest możliwość dokupienia dyplomu wg wzoru MEN
  • Dokładne informacje dostępne są na stronie partnera: https://ekursyonline.pl/

Ważne informacje

  • Kurs realizowany jest online - dostęp z dowolnego miejsca.

  • Pogoda nie ma wpływu na realizację usługi.

  • Nieograniczony czasowo dostęp do kursu.

  • 1 osoba

  • Dane kontaktowe do Organizatora widoczne będą na zakupionym Voucherze.

  • 12 miesięcy od nabycia

Inne informacje

Wymagana wcześniejsza rezerwacja.

E-kursy to platforma e-learningowa oferująca szkolenia z zakresu psychologii, administracji, technologii, zdrowia, żywienia oraz sportu. Tym, co wyróżnia tę firmę na tle konkurencji, jest wszechstronność oraz niezwykłe umiejętności osób prowadzących zajęcia – to nie tylko pasjonaci, ale i utalentowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym. Voucher na zajęcia z firmą learningową E-kursy to niezwykle pożyteczny prezent dla wszystkich tych, którzy pragną samorozwoju – zarówno w charakterze poszerzania ścieżek zawodowych, jak i polepszania umiejętności bezinteresownie, w ramach produktywnego pożytkowania czasu.